گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

در وصف سریال Halt And Catch Fire

2 دیدگاه‌ها

از اون دسته از آدم‌هایی هستم که اگه دوستان چند صفحه از وبلاگم را بخونن متوجه میشن اهل سریال هستم و سلیقه نسبتاً سختگیرانه‌ای هم در انتخاب سریال دارم. وقتی سال ۹۴ سریال Halt And Catch Fire را برای بار اول دیدم به خاطر موضوع سریال و نزدیکی بسیار زیاد شخصیت‌ها و روایت اون به زندگی و کار خودم به شدت عاشقش شدم جدا از نقد‌های اسکریپتی و بازی کاراکترها و تولید و فیلمبرداری و …

توی این ۴ فصلی که AMC سر این سریال پایداری کرد و با وجود مخاطب محدودش باز هم به تولیدش وفادار بود شخصاً خیلی مسرور بودم تا اینکه متأسفانه فصل ۴ به عنوان آخرین فصل ارائه شد و لذت در کنار شخصیت‌ها و حال و هوای سال‌های طلایی ۸۰ و ۹۰ علوم کامپیوتر و پیشرفت‌های اون سال‌ها از سال آینده دیگه وجود نخواهد داشت.

من یکبار توی این پست سریال را معرفی کردم و این پست جدید را فقط برای یادآوری لحظاتی میزنم که با کاراکتر هایی از جنس خودم گذروندم. افکار ، سعی و تلاش‌ها ، زندگی های خاص خودشون ،‌ رویاهاشون و درکی که از Geek بودن داشتن برام خیلی شیرین و لذت بخش بود. قصد ندارم سریال را Spoil کنم. پس به همین اندازه بسنده میکنم و یکبار دیگه دوستان و خوانندگان این وبلاگ را به دیدن این سریال تشویق میکنم.



برچسب‌ها:

  1. احمد گفت:

    سلام
    آقا دفعه های بعدی اگر خواستی فیلم معرفی کنی، ببین زیرنویس فارسی داره یا نه که ما اینطوری توی خماری نمونیم 😬
    اما به هر حال تشکر

    1. یونیک مدیر گفت:

      فصل ۱ و ۲ توی Subscene زیر نویس های فارسیش هست.
      فصل ۳ و ۴ زیرنویس فارسی نداره که بعد از دیدن دو فصل اول متوجه میشی ارزش داره وقت بگذاری ببینی با زیرنویس انگلیسی اما تا حالا فکر نمیکردم اصلا زیرنویس فارسی داشتن مانع از دیدن سریال بشه چون خودم باهاش مشکلی نداشتم اما از این به بعد اگه ببینم زیرنویس فارسی نیست حتما توی معرفی مینویسم. به هر حال اگه برنامه نویسی یا به IT علاقه مندی این بهترین سریالی هست که میتونی ببینی !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *