گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

وقتی مایکروسافت ویرایشگر اسکریپت نویسی رایگان تولید میکنه !

1 دیدگاه

امروز در حال وبگردی بودم که به یک مورد جالب برخورد کردم. حتماً میدونید که چند وقت پیش مایکروسافت از مستقل از سکو شدن محصولاتش گفته بود و اینکه در آینده Net Framework. و بسیاری از محصولاتش روی سیستم عامل های غیر ویندوزی مثل لینوکس ارائه خواهند شد.

95

اما ارائه یک نرم‌افزار ویرایشگر کد توسط مایکروسافت به نام Microsoft Visual Studio Code و نمایش دموی اون روی سیستم عامل اوبونتو توسط تیم ارائه کننده در کنفرانس مربوطه به تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۱۵ موضوع قابل توجهی هستش که حس کنجکاوی را واقعاً قلقلک میده.

خیلی علاقه‌مند هستم که نصب و امتحانش کنم و به شما هم توصیه میکنم حداقل این تلاش سورس باز جدید مایکروسافت را بهش شانس بدین ، باشد که مقبول اُفتد.

پی نوشت : توی سایتشون یک کلیپ ویدئویی خوب هست که امکاناتش را نشون میده.



برچسب‌ها:

  1. Pooria Han گفت:

    این ادیتور Pre-release هستش. طبق جواز استفاده که نوشته نسخه‌ی نهایی میتونه پولی باشه و همچنین این نسخه رو مایکروسافت میتونه اصلا پشتیبانی نکنه. شاید بدرد کسایی که C# کار میکنن بخوره ولی امکانات auto completion , brackets highlight و … رو که توی ویدیو معرفی کرده همه‌ی ادیتورها دارن.

    این روش ارائه نرم‌افزار رو شرکت‌های دیگه‌ای مثل Adobe قبلا استفاده کردند. برای مثال ادیتور Brackets با این تفاوت که کاملا متن باز هست و باعث شده انجمن بزرگتری داشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *