گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

وضعیت نابسامان بیمارستان‌ها در ایران

بدون دیدگاه

امیدوارم هیچ‌ زمانی نیازمند مراجعه به بیمارستان‌ها برای مداوا نباشین ،‌ متأسفانه به خاطر مشکل پدرم مجبور شدم یک هفته توی یکی از بیمارستان‌ها رفت و آمد داشته باشم و از وضعیت رسیدگی و کیفیت خدمات بیمارستان شکه شدم ! جالبه بدونید بیمارستان مورد نظر Grade 1 در بین بیمارستان های دولتی داره و زیر نظر علوم پزشکی هم هست. نیاز به نام بردن نیست و دردی هم با گفتنش دوا نمیشه.

مشکل فراتر از این حرف‌هاست ، من هم خیلی تخصص ویژه ای توی زمینه بهداشت و خدمات درمانی ندارم اما همین که خدمات بیمارستان در حدی هست که صدای یک آدم نه چندان ایده‌آلیست مثل من را در بیاره نشون میده چقدر با استاندارد‌ها فاصله داریم. من قصد مقایسه ندارم اما یکسری خدمات پرستاری و بیمارستانی مخصوصاً برای اورژانس هست که باید به سرعت و دقت انجام بشه تا مانع بروز هر نوع فاجعه بشه. نه اینکه من بخوام با پارتی بازی و به این فامیل و اون فامیل دکتر رو بندازم.

این موضوع مختص به بیمارستان‌های دولتی نیست و بیمارستان‌های خصوصی هم خدماتشون چنگی به دل نمیزنه. من نمیدونم با این اوضاع به کجا داریم میریم اما میدونم از این همه نابسامانی خسته شدم و خیلی مصمم‌تر از گذشته به دنبال مهاجرت از ایران هستم.



برچسب‌ها: