گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

وداع تلخ برای سومین بار پیاپی در مرحله یک/چهارم نهایی در جام ملت‌های آسیا

2 دیدگاه‌ها

امروز اصلاً دست و دلم به پُست دادن در رابطه با باخت ایران نمیرفت ولی برای تکمیل روند پُست های مربوط به جام ملت‌ها چند نکته خدمتتون میگم.

تیم ملی باز هم مثل دو دوره قبل که با مربی وطنی همراه بود در نیمه نهایی شکست خورد و با جام وداع کرد. تیم ملی نه تنها در کیفیت بازیش بهبودی حاصل نشده بلکه تبدیل به تدافعی ترین تیم آسیایی شدیم که افتخارش این شده توپ و مالکیت را بده به حریف و با ضد حمله و تک موقعیت بازی را ببره تازه ده نفره هم جلوی تیم درجه ۲ آسیا یعنی عراق به راحتی دروازه اش باز بشه.

یادمون باشه کیروش اصرار به دعوت و بازی بازیکنان ضعیفی مثل شجاعی و جهانبخش داشت که اصلاً بازی‌های درخشانی انجام ندادند و بازیکنان خوبی مثل خلعتبری و نوری را خیلی راحت خط زد. یادمون باشه با لج و لجبازی بهترین دروازه بان ایران یعنی رحمتی را نبرد تا توی بازی مهم با عراق دروازه بانمون از زاویه بسته به اون بدی گل بخوره و نمایش خیلی ضعیفی در پنالتی ها داشته باشه و در بازی مهم حذفی عملکرد ضعیفی داشته باشه. یادمون باشه کیروش نه تنها چیزی به فوتبال ما اضافه نکرد بلکه ایران را به تیم تدافعی و ضد حمله تبدیل کرد حتی در مقابل تیم های درجه ۲ و ۳ آسیا.

حالا آقای کیروش بشین تقصیرات را بنداز گردن لیگ ، سازمان لیگ ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و اینکه بازی تدارکاتی نداشتی یا چندین اردو برگزار نکردی. ما هم که ملت اجنبی پرست شدیم و فکر میکنیم یک خارجی بهتر از ما میفهمه و حتی توی تلویزیون ملی گزارشگران ما به جای انتقاد از شما حمایت میکنند. چی بگم …



برچسب‌ها:

  1. علی آقا گفت:

    اونجوری هم که شما گفتین نبود. به نظرم تیم خوب بازی کرد گرچه من خیلی وقته قید فوتبال ایران چه ملی و چه باشگاهی رو زدم. بازی تدافعی هم اصلا چیز بدی نیست. همون قدر بده که بازی تهاجمی بده!
    مربیان ایرانی هم شاید بهترینشون قطبی بود که خودمون بیرونش کردیم.

    1. یونیک گفت:

      با توجه به اینکه تیم ملی ایران با یکی از بهترین مربیان جهان داره کار میکنه (حداقل از نظر اسم) و حدود چهار سالی هست که ایشون سرمربی تیم ملی هستند ولی واقعا پیشرفت خاصی نه در نتیجه گیری و نه در بازی توی تیم دیده میشه. برنامه نود دوشنبه شب خود کیروش علنا اومد گفت روشش چیه و این روش به مذاق خیلی از فوتبالی ها خوش نمیاد. من از بازی بارسلونا هم خوشم نمیاد اما مثلا بایرن و رئال خیلی چشم نواز بازی میکنند.

      من نمیگم باید مثل بایرن و رئال بازی کنیم. ما ایرانی ها باید بازی خودمون را بکنیم و به تیم و بازیکنان خودمون ایمان داشته باشیم. اگه دفاعی هم بازی میکنیم باید برای حمله برنامه داشته باشیم. کیروش یکسری بازیکن خاص با روش خاص را میپسنده که باب سلیقه من اصلا نیست. فعلا که داره ازش حمایت میشه اما ما ایرانی ها توی لحظه ای نظرمون را عوض میکنیم. ژنرال توی یک بازی میشه حیا کن و رها. کیروش فعلا برای عدم نتیجه گیری هاش خوب دلیل میاره و داور و زمین باهاش هماهنگه. امیدوارم در نهایت تیم ملی موفق باشه که بعید میدونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *