گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

موفقیت تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ جهانی

3 دیدگاه‌ها

امشب تیم ملی والیبال با اقتدار مقابل لهستان قدرتمند به برتری رسید و به جمع ۶ تیم برتر لیگ جهانی والیبال در دور دوم رسید. من علاوه بر بازیکنان خوب تیم ملی که برای تیم خیلی زحمت کشیدند ،‌ دوست دارم از افرادی تشکر کنم که از سال‌های قبل برنامه‌ریزی های مربوط به تیم والیبال ایران ر انجام دادند تا الان ما در قله والیبال جهان بایستیم و افتخار کنیم به اینکه ایرانی هستیم.

تیم ملی والیبال

کار اصلی را افرادی انجام دادند که به جای غارت منابع فدارسیون و پول و مقام دادن به دوستان ،‌ اقوام و اطرافیانشون با زحمت بسیار باعث رشد و شکوفایی استعداد بچه‌های تیم ملی والیبال شدند. امیدوارم از این دسته افراد در پست ریاست فدراسیون های دیگه بخصوص فوتبال ببینیم به جای افراد نالایقی که جز لطمه به حیثیت مملکت و فوتبالمون مثل قضیه لباس‌های تقلبی تیم ملی و … کار مفیدی برای این مملکت و فوتبالش نکردند.

به امید موفقیت تیم والیبال در جمع ۶ تیم نهایی لیگ جهانی



برچسب‌ها:

  1. علی آقا گفت:

    فکر کنم یکی از اون افراد آقای یزدانی خرم باشه. موفقیت های پیاپی تیم های ملی نوجوانان و جوانان والیبال کشورمون (با سرمربی گری مصطفی کارخانه) در زمان مدیریت ایشون شروع شد و الان داریم نتایج اون تیم ها رو توی تیم ملی بزرگسالان میبینیم.
    شاید هم حتی قبل از ایشون این فرایند شروع شده بود…

    1. یونیک گفت:

      یکی از کارهایی که ما توش ضعیف هستیم همین قدر ندونستن ها و نشناختن های آدم های موثر هست. ای کاش به جای تمجید از آدم هایی که خیلی هم متوسط هستند و کار خیلی بزرگی هم نکردند و حالا ممکنه با کسی یک رابطه نسبی یا سببی داشته باشند از آدم هایی که تا این حد تاثیر گذار بودند و هستند تشکر و قدردانی میشد.

  2. mehdi گفت:

    سلام
    تبادل لیک میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *