گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

معرفی و نظر شخصی در مورد سریال Banshee

بدون دیدگاه

سریال Banshee (فصل دوم) در حال حاضر داره پخش میشه و من از جمله طرفدارانی که بعد از پخش فصل اول با اشتیاق از تاریخ شروع فصل دوم هر هفته دنبالش میکنم.

بنر سریال Banshee

من از اون تیپ آدم‌هایی هستم که دوست ندارم کسی فیلم یا سریالی را لو بده ! حتی ترجیح میدم داستان کلی را هم ندونم. پس کاری به داستان ندارم و از نکات جالبش میگم :

Banshee از جمله سریال هایی هست که به نظر من داستان خیلی پیچیده و خاصی نداره و به نظر خیلی‌ها هم ممکنه کلیشه ای باشه اما طرح داستانش خیلی خوبه و Pilot بسیار قابل قبولی داره. انتخاب کاراکتر هاش خیلی عالیه و به نظرم خیلی خوب در کنار هم‌ بازی میکنن. دیالوگ های ساده و ظریف به همراه استفاده از فاکتور خشونت و شخصیت‌ خاص کاراکتر ها باعث میشه که نتونین دست از تماشا کردن بردارین و یه جورایی شما را به دام خودش میندازه.

از جمله موضوعات جالب دیگه هم تقابل مذهب و بی قید و بندی هست که اینبار برای من تازگی داشت و با معرفی فرقه ای از مسیحیت که بهشون آمیش میگویند (عده ای مذهبی افراطی که مدرنیته و استفاده از تکنولوژی مدرن را در تظاد با مذهب و زندگی متعالی میدونن و در قرن حاضر با وسایل ابتدایی کشاورزی کار میکنند و حتی از درشکه و اسب برای نقل مکان استفاده میکنن و کلی عقاید عجیب و غریب دیگه …) و نشون میده مسیحیت به کجا ها کشیده شده و چقدر انحراف داره.



برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *