گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

معرفی فیلم «بازوی میلیون دلاری» یا همون Million Dollar Arm

بدون دیدگاه

مدتی هست که درگیر یک پروژه نفس گیر (چه تشبیهی) هستم و واقعاً وقت نمیکنم که بنویسم. امشب برای تفریح تصمیم گرفتم فیلم «بازوی میلیون دلاری» را ببینم.خوب من از طرفداران Mad Men و بخصوص Jon Hamm هستم و وقتی ایشون هنرپیشه نقش اول باشه ،‌ فیلم امتیاز نسبتاً خوبی توی imdb گرفته باشه و نظرات هم بالای۹۰ درصد تا تاریخی که من چک کردم در موردش مثبت باشه پس هیچ شکی در دیدنش باقی نمیمونه.

بازوی میلوین دلاری

فیلم یک درام ورزشی هست که کمی ذائقه هندی و صحنه‌های کمدی اون را تبدیل به فیلم‌هایی میکنه که من بهشون میگم «حس خوب بخش». اگه خواننده وبلاگ من باشین میدونین که فیلم خوب از نظر من فیلمیه که با لبخندی ناشی از رضایت برای شما تموم بشه و حس خوبی در پایان در شما ایجاد کنه. البته این حس خوب برای همه یکی و شبیه نیست اما در اصل قضیه فرق نمیکنه.

فیلم از روی یک داستان واقعی نقل میشه و هنرپیشه های خوبی مثل Alan Arkin و Bill Paxton توش نقش ایفا میکنند. مهمترین خصیصه فیلم اینه که شما را ۲ ساعت سرگرم میکنه و با فیلم میخندید ، ناراحت و خوشحال میشین. Location ها ، موسیقی و فیلم‌برداری هم خیلی خوب و هارمونیک هستند.
من زیاد با ذائقه هندی برخی فیلم‌ها جور نیستم اما این فیلم خیلی خوب تونسته هند ،‌ فرهنگ هندی ،‌ فقر و اخلاق را باهم جور کنه و در عین حال سرگرم کننده و روان و خوب باشه. امیدوارم فیلم را ببینید و خوشتون بیاد. (راستی به فیلم نمره ۸ دادم)



برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *