گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

عدم دعوت از بهترین دروازه بان حال حاضر ایران «سید مهدی رحمتی»

بدون دیدگاه

کمتر کسی هست که توی این موضوع شک داشته باشه که توی چند سال اخیر فوتبال ایران ، بهترین و آماده‌ترین دروازه بان کیه !؟ جواب فقط و فقط سید مهدی رحمتی هست. رحمتی چه زمانی که در سپاهان بود و چه این سه سالی که در استقلال بازی میکنه یکی از مهمترین ارکان موفقیت و قهرمانی تیم هاش بوده و خیلی از بازی‌ها را یک تنه در آورده. آخرین نمونه هم‌ بازی فوق‌العاده اش در هفته‌های پایانی لیگ امسال در بازی استقلال و فولاد خوزستان بود.

سید مهدی رحمتی

در مورد صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ باید بگم که واقعاً تیم ملی ماموریت غیر ممکن را ممکن کرد و سه تا بازی خیلی خوب انجام داد که نباید از سهم کی‌روش گذشت ولی توی شانس بالای تیم ملی هیچ شکی وجود نداره. برد شانسی ازبکستان در بازی رفت ،‌باخت به لبنان ، برد خفیف و مدیون رحمتی مقابل کره در آزادی ، باخت به ازبکستان خود شخص بنده را کاملاً نا امید کرد و رحمتی که شاید آخرین شانس را برای حضور در جام جهانی داشت را نگران کرده بود.

همه این موضوعات دست به دست هم داد تا اون مصاحبه جنجالی را در مورد کی‌روش انجام بده و مورد خشم کی‌روش قرار بگیره.

اما حالا که همه این موضوعات گذشته و به خیر و خوشی هم تموم شده ، استفاده نکردن از رحمتی که آماده‌ترین در ایران هست و انگیزه خوبی هم برای اثبات دوباره خودش داره واقعاً کج سلیقه‌گی و اشتباه مهلکی خواهد بود. رحمان احمدی که دروازه بان تیم محبوب خودم هست واقعاً در حد رحمتی نیست و این موضوع در مورد سوشا ،‌ فروزان و بیرانوند هم صادقه.

من واقعاً امیدوارم کی‌روش این اشتباه را نکنه و بهترین ها را با خودش به برزیل ببره و دست از لجبازی های افراطی برداره.اگرچه با شناختی که توی این مدت از کی‌روش پیدا کردم و دیدی که نسبت به ایران و جهان سومی ها داره بعید میدونم سر عقل بیاد.

این موضوع هم فراموش نشه که رحمتی در هر صورت کار اشتباهی کرده و نباید اینطوری برای دعوت خودش به تیم ملی مشکل تراشی و سد سازی میکرد.

به امید موفقیت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل



برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *