گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

شروع دوباره بعد از ۱۹ روز غیبت با معرفی فیلم شبگرد یا همون Nightcrawler

1 دیدگاه

مدتی بود که به شدت مشغول انجام پروژه‌هام بودم و چون نزدیک عید هستش کلاً سرم شلوغه. توی همین تقریباً یک سالی که از وبلاگنویسی من میگذره به شدت به وبلاگم علاقه‌مند هستم و این غیبت های طولانی مدت خود من را بیشتر از همه آزار میده.

یه مدت طولانی میشه که فیلم آنچنان خوبی برای معرفی در وبلاگ ندیده بودم اگرچه من کلاً فیلم زیاد می‌بینم اما خیلی در خور توجه نبودند فیلم‌های اخیر. اما دو شب پیش بالاخره یکی از فیلم‌هایی که خیلی وقت منتظرش بودم را دیدم. فیلم شبگرد یا همون Nightcrawler به کارگردانی Dan Gilory و بازی درخشان Jake Gyllenhaal و Rene Russo.

فیلم شبگرد

اگرچه داستان فیلم تازگی داره و ممکنه برای خیلی‌ها جالب باشه اما این داستان فیلم نیست که باعث شده من فیلم را معرفی کنم. به نظر من مهمترین تکه پازل این فیلم شخصیت Louis Bloom با بازی فوق‌العاده خوب و درخشان Jake Gyllenhaal هستش که در کنار کارگردانی و نویسندگی خیلی خوب Dan Gilory یکی از فیلم‌های برتر ۲۰۱۴ هستش.

Dan Gilory کلاً نویسنده قابلی هستش و فیلم‌های خوبی مثل The Fall و The Bourne Legacy و Real Steel را در کارنامش داره و انصافاً توی اولین فیلمی که داره در کنار نویسندگی ، کارگردانی هم میکنه خیلی خیلی موفق بوده.

همونطور که گفتم برگ برنده این فیلم بازی درخشان Jake Gyllenhaal هست که شخصیت Louis Bloom را اونقدر خوب ، تأثیر گذار و ملموس بازی کرده که بیننده یاد شخصیت‌هایی مثل دکتر هانیبال لکتر با بازی آنتونی هاپکینز در فیلم سکوت بره ها یا بازی ادوارد نورتون در فیلم باشگاه مبارزه یا حتی رابرت دنیرو در فیلم راننده تاکسی میندازه. کلاً فیلم شبگرد به شدت توصیه میشه و امیدوارم وقت کنید این فیلم خوب را ببینید. من هم توی IMDB بهش امتیاز ۹ دادم.



برچسب‌ها:

  1. 963852 گفت:

    سلام وخسته نباشی ،سعی می کنم ببینمش. فعلا فیلم چ رو میخوام ببینم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *