گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

سریال Silicon Valley و نکته‌های ریز و درشت برای تجارت های آنلاین

بدون دیدگاه

مدتی میشه دوباره سعی میکنم شبها حتماً یک سریال را دنبال کنم. برای شروع دوباره داشتم دنبال سریالی میگشتم که چند فصل ازش گذشته باشه و به سلیقه من هم بخوره و خیلی هم داستان پیچیده و سنگینی نداشته باشه. با توجه به اینکه آخرین سریالی که میدیدم Mr. Robot بود و سابقه خوبی که این تیپ سریال های مرتبط با کار خودم از جمله Halt And Catch Fire توی ذهنم داشت به دنبال سریالی شبیه بودم که به Silicon Valley برخوردم.

توی imdb.com در نگاه اول یک سریال کمدی با داستانی مربوط به استارت آپ های Silicon Valley بود و خیلی رقبتی به سریال های کمدی با زمان کوتاه هم نبود اما خوب گفتم یکی دو قسمت می‌بینم بعدش قضاوت میکنم. بعد از دیدن دو قسمت اطمینان پیدا کردم که سریال خوبیه و باید ادامش داد.

سریال سه تا نکته داره که میتونه برای بیننده جالب باشه. یکی اینکه موضوع سریال در مورد یکسری Geek و Nerd هست و میتونه با روحیه آدمهایی مثل من و احتمالاً خوانندگان وبلاگم سازگار باشه. دوم اینکه داستان سریال خیلی خوب مشکلات و دردسر هایی راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و پاسخ خیلی سؤالات را در خودش داره و میتونه برای افرادی که در این زمینه فعالیت میکنن هیجان انگیز باشه. نکته سوم هم اینه که سریال واقعاً خنده داره و عجیب Geek ها را مسخره میکنه و موقعیت های طنز خیلی خوبی داره.



برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *