گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

سریال فوق‌العاده Boss با حال و هوای سیاسی و درام

1 دیدگاه

شاید خیلی‌ها خرده بگیرند که چرا سریالی را که متوقف شده و دیگه ساخته نمیشه را معرفی میکنم. اما واقعاً حیفم میاد یکی از بهترین و انگشت شمارترین سریال های سیاسی که تا به حال ساخته شده را معرفی نکنم و مطمئن هستم دیدن حتی دو فصل ساخته شده این سریال بدون لطف نیست و در پایان قطعاً شما را راضی خواهد کرد.

سریال Boss

خالق این سریال فرشاد صفی‌نیا هستش که نویسندگی اثری مثل Apocalypto را به همراهی Mel Gibson انجام داده و ایرانی بودن خالق اثر خودش میتونه مشوقی برای دیدن این سریال خیلی خوب باشه. بازیگر نقش اول سریال هم Kelsey Grammer هستش که همه وی را با سریال کمدی و محبوب Frasier می‌شناسند. وی با بازی در سریال Boss برنده جایزه Golden Globe برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال درام در سال ۲۰۱۲ شد.

فکر نکنم با این تفاسیر هنوز کسی نسبت به انتخاب من خرده بگیره و شاید پیش خودش بگه واقعاً شبکه STARZ چه دلیلی برای عدم ساخت سریالی که Golden Globe گرفته داشته. اما خوب چه میشه کرد بالاخره تصمیمات اشتباه هم بعضی مواقع گرفته میشه.

در مورد سریال باید بگم که این سریال در مورد شهردار شیکاگو هست که دچار یک بیماری و اختلال عصبی شدید غیر قابل بازگشت و پیش رونده میشه و سعی میکنه با غلبه و پنهان کردن بیماریش همچنان سکان قدرت را در دست بگیره. دیالوگ های این سریال و روایت داستانش حرف نداره و شما را به سرعت با خودش همراه میکنه. شخصیت پردازی در سریال فوق‌العاده هستش. بازیگری هنرپیشه نقش اول در جایی که Golden Globe را گرفته جای تعریف برای من نمیگذاره و فقط میتونم به بازی خیلی خوب Connie Nielson که در نقش همسر شهردار هست اشاره کنم.

افسوس که این سریال نیمه کاره رها شد و از دنبال کردن یکی از شاهکار‌های تلویزیونی محروم شدیم.



برچسب‌ها:

  1. El Capo گفت:

    من واقعا نمی‌دونم چرا این سریال ادامه نداشت
    اما به احتمال خیلی زیاد میتونم بگم بخاطر اینکه خالق اثر ایرانی بوده و بخاطر ایرانی بودنش اینو قطع کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *