گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

شروع به فعالیت در وبلاگ گیک فارسی

بدون دیدگاه

من یونیک هستم (صرفاً یک Nickname هست و امیدوارم استنباط دیگه ای نشه). تصمیم به نوشتن وبلاگ را بعد از خوندن وبلاگ های دوستان دیگه بخصوص جادی عزیز گرفتم و هیچ‌وقت هم فکر نمیکردم بخوام وبلاگ شخصی داشته باشم و درباره مطالبی که روزانه اتفاق میفته و حالا چه کاری و چه تفریحی بنویسم. اما احساس میکنم از فعالیت توی انجمن‌های تخصصی موضوعات مورد علاقه من بهتر باشه و همه مطالب خودم را متمرکز کنم.

توی این وبلاگ از موضوعاتی میگم که زندگی من حول اونها میچرخه ولی نمیخوام محدودش کنم و شاید ناخنکی به موضوعات دیگه هم بزنم. اما به طور کلی از شغل حرفه‌ای خودم یعنی برنامه نویسی و نکات و تکنیک های روزمره‌ای که بر میخورم مینویسم که حالا میتونه در مورد php یا هر زبان دیگه ای که من در اون مهارت دارم باشه. از ورزش و بخصوص فوتبال میگم و نقد هام را خواهم نوشت و همینطور سینِما و سریال های تلویزیونی که دنبال میکنم. از سیستم عامل مورد علاقه ام لینوکس و توزیع محبوبم یعنی اوبونتو خواهم نوشت و خوانندگان وبلاگ را به استفاده از سیستم عامل ها و نرم‌افزار های آزاد تشویق خواهم کرد.

امیدوارم مطالبم برای خوانندگانش مفید باشه و کسانی که از طریق جستجو یا خیلی شانسی با این وبلاگ آشنا شدن با علاقه پیگیرش باشن و نظرات ، دیدگاه‌ها و انتقاداتشون را با آزادی بیان کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *