گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

درباره فیلم «پا برهنه» یا همون Barefoot

2 دیدگاه‌ها

بعد از یکی دو ماه تصمیم گرفتم امشب یک فیلم ببینم ، یاد روزهایی که دو یا سه تام فیلم توی یک روز میدیدم بخیر گرچه ممکنه توی ماه جاری چند روزی اینطوری پیش بیاد. فیلم دیدن حال خوبی داره مخصوصاً وقتی در زمان نمایش تیتراژ پایانی از زمانی که گذاشتی و فیلم را نگاه کردی راضی باشی و با یک لبخند ملیح ! با کنترل DVD Player و TV را خاموش کنی.

فیلم پا برهنه

امروز که اصلاً روز خوبی برای من نبود دنبال یک فیلم بودم که آخر شبی حال منو خوب کنه. توی فیلم‌های اخیری که بررسی و دانلود میکردم توی خیلی از نظر های IMDB در مورد این فیلم واژه «حال خوب» را استفاده کرده بودند. خوب من هم تصمیم گرفتم امشب فیلم Barefoot را ببینم.

فیلم از همون اول یک حال خوب داره ! حال مجردی و صبح با حال و هوای تازه و یک شب که لذت بخش بوده ! اما اصلاً فیلم در مورد عشق و حال مجردی نیست. بر عکس یک درام – کمدی خیلی احساسی و شیرینه. مثل همیشه من داستان تعریف نمیکنم و فقط میگم با یک فیلم درام با گوشه‌های کوچیک کمدی با حال سر و کار دارین که قطعاً در پایانش حالتون را خوب میکنه.

بازی بازیگر ها خوبه ،‌ روایت داستان آرومه ولی اصلاً خسته‌کننده نیست و با وجود غمگین بودن اصل قضیه ، خیلی حس و حال شیرینی داره و Evan Rachel Wood نقشش را به خوبی بازی کرده. پس اگه شما هم مثل من دنبال حال خوب هستید فیلم Barefoot را از دست ندید.



برچسب‌ها:

  1. 963852 گفت:

    باسلام.
    طبق گفته شما فیلم حال خوبی داشت مخصوصا با بازی Evan Rachel Wood. خیلی خوب بود . صادق و ساده که آدم رو وادار میکرد پی به شخصیتش ببره . انسان همیشه بطرف ناشناخته ها کشیده میشه ، بطرف چیزها وکسانی که اطلاعات کمی از خودشون به نمایش میذارن و معما هستن مثل همین شخصیت . شخصیت Evan Rachel Wood در فیلم طوری بود که مدام تو ذهنت دوست داشتی که هرچه زودتر خودشو پیدا کنه . فیلم وقتی اثر داره که حداقل بعد از گذشت چند ساعت از اتمام فیلم هنوزم تو حال فیلم باشی و من فکر می کنم این فیلم این خصوصیت خوب رو داشت.

  2. Farzad گفت:

    سلام
    فیلم بسیارررررر خوبی بود اصلا حال من رو عوض کرد اگه میشه فیلم های دیگه مثل اینو معرفی کنی خیلی ممنونت میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *