گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

تبریک برد شیرین سپاهان مقابل الهلال همراه با انتقاد از تیم محبوب من

بدون دیدگاه

امشب بازی سپاهان و الهلال بود و با توجه به بازی‌های بسیار ضعیف اخیر سپاهان در لیگ و جام باشگاه های آسیا زیاد رغبتی به تماشا نداشتم و در خلال کار ها سری هم به بازی میزدم اما هر ۳ گل سپاهان را دیدم. اول از همه خیلی از نتیجه خوشحال هستم چون بالاخره ۳ امتیاز گرفتیم اون هم از الهلال که تیم قدرتمندی هستش. در ضمن بردن عربستانی ها از زمان باخت در زمان دایی توی آزادی یک لذت فزاینده ای داره.

سوکای در بازی با الهلال ۹۲

اما در مورد بازی سپاهان اصلاً راضی نیستم و عقیده دارم سپاهان با کرانچار به هیچ جا نمیرسه و سال به سال افت کرده ، سال اول هم که کرانچار تیم را قهرمان کرد هنوز نشانه‌هایی از تیم بسیار خوب قلعه نویی توی تیم بود و حقش حتی قهرمانی در آسیا بود که با اشتباهات سرپرست و کادر فنی به جایی نرسید.

کرانچار اصلاً مربی بزرگی نیست و اگه با سپاهان نصفه و نیمه موفق بوده به خاطر خودش نیست و به خاطر پتانسیل های خود تیم سپاهان هستش. نه مهره چینی خوبی داره و نه از بازیکنان بهترین بازی را میگیره. امشب سوکای باعث برد سپاهان شد که همین آقای مربی چندین هفته هست به جای بازی دادن حداقل یک نیمه ای به این بازیکن ، دقیقه ۷۰ یا ۸۰ میاره توی زمین و انتظار داره گل بزنه !؟

یادمون نره توی بازی با پرسپولیس فینال حذفی پارسال وقتی سوکای داشت بهترین بازی را انجام میداد میخواست تعویضش کنه و چند دقیقه قبل تعویض هم سوکای گل زد ولی ایشون سوکای را کشید بیرون که موجب افزایش حملات پرسپولیس و کشیده شدن بازی به وقت اضافه هم شد.

من رفتن جباری و افشین را بی ارتباط با کرانچار نمیدونم و شاید اگه مربی دیگه ای بود این بازیکنان از تیم جدا نمیشدند و سپاهان تیم بسیار قدرتمند تری داشت. کرانچار اعتقاد داره به ترکیب برنده دست نزنه که من به شدت با این عقیده مخالفم و برد مقابل یک تیم با یک ترکیب تضمینی برای برد با همون ترکیب مقابل تیم دیگه نیست.

انتقاد از سپاهان مخصوصاً توی این فصل تمومی نداره ولی بالاخره سپاهان امروز با درخشش سوکای برده و تا همین حد انتقاد برای این پست کافیه !



برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *