گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

بسته شدن فصل ۹۲-۹۳ برای سپاهان و اندوه یک ساله هواداران

بدون دیدگاه

خوب سرانجام با باخت دیشب مقابل الهلال پرونده امسال فوتبال سپاهان هم بسته شده و تنها دستاورد امسال ظهور پدیده‌ای به نام مهدی شریفی بود که امیدوارم روند پیشرفتش ادامه دار باشه. من طرفدار تیم سپاهان هستم و بی خودی هم طرفدار این تیم نیستم. علاوه بر حساسیت‌ها و علاقه‌ای که به تیم شهر خودم دارم ، سپاهان موفق ترین تیم در ۱۰ سال اخیر فوتبال ایران بوده و تنها تیمی هست که ۳ قهرمانی پی در پی داره و بیشترین قهرمانی در لیگ برتر را هم در کارنامه خودش میبینه. سپاهان تیم با برنامه‌ای بوده و این نتایج به خاطر برنامه‌ریزی های صحیح قبلی بوده و شانسی و یکدفعه ای نیست.

تیم سپاهان

امسال سپاهان در طول فصل و با جمعبندی کل مسابقات اصلاً خوب نبود. خرید های خارجی سپاهان که یک زمانی بهترین خرید های لیگ بودند به جذب بازیکن بی لیاقتی مثل وندیک کشیده. این روند بد سپاهان مربوط به این فصل نیست و از زمان سرمربی شدن کرانچار ، با‌گذشت هر سال نه خرید های خوبی شده و نه کیفیت بازی سپاهان بهتر شده (قطعاً افت هم پیدا کرده). کرانچار به نظر من خیلی مربی متوسطی هست و سپاهان با اون نمیتونه موفقیت‌های گذشته را تکرار کنه.

سپاهان از نظر مدیریتی هم افت کرده و دو مدیر اخیر که به سپاهان اومدند نتونستند انتظارات را بر آورده کنند و با این روند مدیریتی هم به جایی نخواهند رسید.سپاهان در صدر تغییراتش نیاز به جذب یک سر مربی خوب و کار بلد داره تا دوباره این تیم را در مسیر موفقیت و قهرمانی قرار بده.



برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *