گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

باز هم یک سریال فوق‌العاده به نام True Detective از شبکه HBO

2 دیدگاه‌ها

کمتر پیش میاد شبکه‌های HBO و AMC دست به ساخت سریال بزنند و اون سریال ها توجه نقد کنندگان و بینندگان تلویزیونی را به خودش معطوف نکنه. این بار یک سریال درام – جنایی که دو تا هنرپیشه فوق‌العاده هم به نام های Matthew McConaughey و Woody Harrelson که شاید یکی از بهترین نقش‌های زندگیشون را در این اثر ایفا کرده اند.

سریال True Detective

سریال به‌ قدری خوبه که از همون قسمت اول بیننده را مجذوب میکنه. طرح داستان خیلی خیلی خوب ، درگیری با‌ شخصیت نقش‌های داستان در نخستین لحظات بیننده را میخکوب میکنه. سریال بسیار پر دیالوگ هست و پرداخت خوبی روی دیالوگ ها و موقعیت ها شده.

سطح و کلاس این سریال نیاز به تعریف نداره و فقط با دیدن یک قسمت از اون بهش واقف خواهید شد. سریال توی imdb نمره ۹.۵ گرفته و من هم بهش ۱۰ دادم و خیلی اطمینان دارم که سال آینده نامزد Golden Globe خواهد شد.پس اگه اهل سریال هستین و مخصوصاً سبک جنایی و معمایی را دوست دارین ، بهترین انتخاب این روز ها سریال True Detective هستش.



برچسب‌ها:

  1. سعید گفت:

    تمام فیلم هایی که معرفی کردید یک طرف true detective یک طرف این سریال فوق العاده است البته سری دوم اش رو نگاه نکردم ولی می دونم چنگی به دل نخواهد زد. شخصیت و بازی متیو فوق العاده است.
    توی قسمت اولش عاشق اون صحنه هستم که متیو نظرش رو در مورد انسان و کارهاش میگه اگه فیلم با این مزمون که نسل انسانها باید نابود بشه انسانها بی فایده ترین و احمق ترین موجودات دنیا هستن داری معرفی کن بی صبرانه منتظرم که همچین فیلمی نگاه کنم.
    فیلم های خیلی خوبی نگاه کردم گرچه یک لیست 614 تایی تو IMDB دارم. با توجه به فیلم های که معرفی کردی چندتاش رو بهت معرفی می کنم نگاه کن گرچه شک ندارم که بیشترشو نگاه کردی
    A Beautiful Mind (2001)
    Silver Linings Playbook (2012)
    The Notebook (2004)
    Warrior (2011)
    War Horse (2011)
    Troy (2004)
    WALL·E (2008)
    Deja Vu (2006)
    Die Hard 4.0 (2007)
    Good Will Hunting (1997) (اگه ندیدی حتما ببین)
    Hitman (I) (2007)
    John Carter (2012)
    V for Vendetta (2005)
    Inception (2010)
    Shutter Island (2010) (حتما نگاه کن اگه نگاه نکردی)
    . The Pursuit of Happyness (2006) (عالیه روحیه بخش )
    Crazy, Stupid, Love. (2011) (مناسب برای سرگرمی)
    The Reader (2008)

    بازهم هست اگه خواستی میتونم گلچینی از فیلم های که نگاه کردم و امتیاز خوب بهشون دادم رو برات بفرستم که الکی فیلم های چرت نبینی چون من خیلی فیلم چرت دیدم.

    1. یونیک مدیر گفت:

      غیر از War Horse (روی هارد دارم اما هنوز ندیدم !) و Hitman و John Carter همشون را دیدم. سلقیه خوبی داری ،‌true detectiv را فصل دومش را دیدم و غیر از موسیقی های متنش که شاهکاره خود سریال چنگی به دل نمیزنه !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *