گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

اقدام نابخردانه شرکت ارائه دهنده خدمات ADSL صبانت

1 دیدگاه

اگر از مشتریان صبانت باشین حتماً خبر دارین که از تاریخ ۱۹ شهریور ۹۳ یک تصمیم کاملاً اشتباه در این شرکت گرفته شده بر این اساس که حجم دانلود رایگان شبانه شما نبایستی بیش از دو برابر حجم تعرفه شما بشه. اگر هم قبل از این تاریخ تعرفه ای خریده باشین و زنگ بزنین که چرا سرعت من اومده پایین با وجود اینکه مجموع دریافتی که محاسبه کردین مربوط به قبل از ۱۹ شهریور و اعلام شما هست ، با اعتماد به نفس مثال زدنی براتون توضیح میدهند تازه شما به صبانت بدهکار هم هستید.

واقعا حماقت یک شرکت در طرد مشتری‌ها چقدر میتونه باشه !؟ من از سال ۸۵ مشتری صبانت هستم یعنی چیزی حدود نه سال. بعد از اعمال سانسور شدید در اینترنت و عدم ارتقاء سرعت اینترنت و کاهش هزینه‌هاش در کشور ، شاید تنها دلخوشی ما کاربران همین اینترنت رایگان شبانه برای دانلود باشه که حالا توسط شرکت مشتری مدار صبانت محدود شده.

متأسفانه تعرفه فعلی من شش ماهه هستش و نیمی از حجم و زمان مونده و تا مجبور نشم سرویسم را تغییر نمیدم اگرچه میدونم هیچ تضمینی نیست شرکت جدید هم از این دلقک بازی‌ها در نیاره و به جای محدود کردن مشتری پهنای باند بیشتری تهیه کنه. به هر حال اگه تا زمان پایان تعرفه خودم صبانت از حماقتش دست بر نداره قطعاً به شرکت دیگه ای مهاجرت میکنم.

تا الان که موج انتقاد از صبانت به شدت زیاد بوده و توی انجمن‌ها و وبلاگ ها دوستان کیبورد میزنند. اکثراً هم پیشنهاد میکنند کسی منتظر تغییر نمونه (راستش من تا حالا خیلی از خدماتش راضی بودم و کلی هم پول دادم برای تعرفه فعلی و تا پایانش صبر میکنم و اگر از شرکت جدید راضی باشم تحت هیچ شرایطی به صبانت بر نمیگردم حتی اگر ۲۴ ساعت رایگان اینترنت بده) و تحریمشون کنه تا درس عبرتی برای بقیه شرکت ها بشه. اما این اتفاق هیچ‌وقت نمیفته چون آدم‌های بی خیال توی این کشور کم نیستند و من هم جنمی از ارتش بیست میلیونی نمیبینم.

برای ثبت این اعلامیه تاریخی صبانت فریزش میکنم تا اگر حذفش کردند نتونند زیر بار این ننگ تاریخی نروند.



برچسب‌ها:

  1. SlowCode گفت:

    من تقریبا 2 ساله از hiweb استفاده میکنم، سرعت شبانه اش اصلا افت نداره و محدودیتی از بابت هم هم نیست. فقط مساله اینه که فقط 3 ساعت بازه رایگان داره.
    اگر زمانی خواستین سرویستون رو عوض کنین های وب رو هم بررسی کنین، ضرر نمیکنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *