گیک فارسی

نوشته های یک گیک فارسی از فعالیت ها ،‌ علاقه مندی ها و نقد هایش

اقتدار و آقایی قهرمانان کشتی ایران در آسیا

بدون دیدگاه

بیش از یک هفته هست که بازی‌های آسیایی شروع شدع ولی در کل من خیلی به این بازی‌ها که میشه گفت المپیک آسیایی هست علاقه‌‌ای ندارم و کلاً دنبال نمیکردم. اما دیروز و امروز روزهای خاصی بود و دلیلش هم رفتن کشتی‌گیران ایرانی روی تشک مسابقات.

یزدانی ، یکی از قهرمانان کشتی ایران

نمیدونم چرا ولی اصلاً کشتی برای شخص من یک چیز دیگست ، توی المپیک و بازی‌های جهانی هم کشتی با تمام ورزش ها برای من فرق داره و لذتی که در زمان زدن فنون و پیروزی‌های کشتی‌گیران ایرانی میبرم با هیچ ورزشی حتی فوتبال ، والیبال و وزنه‌برداری قابل مقایسه نیست. زمان دیدن کشتی خونم به جوش میاد و ضربان قلبم به شدت بالا میره و از دیدنش کلی لذت میبرم. امروز هم که کشتی‌گیران آزاد کولاک کردند و توی ۱۵ کشتی (اگه اشتباه نکنم)۱۴ تاش را بردیم و عزت‌الله اکبری هم با ناداوری نقره گرفت.

امروز کشتی‌های آزاد علاوه بر زیبایی که داره یک نکته خیلی دلچسب داشت و اونم این بود که کره‌ای ها به هر دری که زدند و با هر ناداوری آشکاری که کردند باز هم شکست خوردند و به فینال نرسیدند. امیدوارم این کشتی‌های خوب در فرنگی هم ادامه پیدا کنه که مخصوصاً منتظر کشتی‌های عبدولی هستم.

یک تشکر هم کلاً از جویباری ها بکنم که خیلی برای کشتی ایران افتخار کسب کردند و بی منت زحمت میکشند همینطور ملایری ها و آذری ها. دست همه شما درد نکنه. ایران با اتحاد اقوامش زیبا و قدرتمند هستش از من فارس تا اعراب جنوب ،‌ آذری ها ، کرد ها ، سیستانی ها ، بلوچ ها ، مازنی ها ، گیلکی ها ، لر ها و … که همه ایران سرای من است.



برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *